IMATHIAPOST LIVE ON AIR
Broadcasting live with Ustream

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Γιατί ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική?

Γιατί ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ!!!

Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :

- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;

- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός;
Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;...Koροιδο...

- Εσύ δεν εχεις γνωρίσει καλα καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το
Νέο Κόσμο; Σε ποιον τα πουλας αυτα;

- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;

- Τι; Θα πάτε μόνο άντρες; Καλα...!

- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ
δεν με πας ταξίδια.

- Αν βγεις από αυτην την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.

- Τι ; Η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις
εσύ; Για πολυ ηλιθια με περνας... Τι τρέχει με σένα και αυτήν την κολόγρια;

- Μην ντύνεσαι αδικα..ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου