IMATHIAPOST LIVE ON AIR
Broadcasting live with Ustream

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Τους ειδα,τους ονειρευτηκα σε έναν τοπο ρημαγμενο περπατουσα και αντικρυσα τον Λεωνιδα και πισω του οι 300.Καταλαβα αμεσως ότι δεν ηταν οι πολεμιστες του,αλλα ηταν Ελληνες που τιμησαν τη Μανα μας.Ο Σωκρατης,ο Αριστοτελης,ο Πλατωνας,ο Αλεξανδρος,ο Θεοτοκοπουλος,ο Κωλοκοτρονης κι αλλοι πολλοι…ολοι τους μαζεμενοι σε μια χουφτα,μια αγκαλια.Η ιστορια μας στημενη μπροστα μου κι εγω τους κοιταγα.Ολοι του σκυθρωποι ,αμιλητοι,καποιοι θυμωμενοι,αλλοι δακρυσμενοι και καποιοι πεταγαν ένα χαμογελο για καποια δευτερολεπτα και μετα πισω στο θυμο τους.Τους πλησιασα,ρωτησα τον Λεωνιδα τι κανουν…
δε μου απαντησε,παρα με κοιταξε με ένα βλεμμα θυμωμενο σα να με μισουσε!Προχωρησα και ρωτησα τον Πλατωνα…δε μου μιλησε ουτε αυτος,με κοιταξε απορρημενος,με χτυπησε ελαφρα στη πλατη και γυρισε το κεφαλι απ’ την άλλη.Πλησιασα τον Κωλοκοτρονη…πριν καν τον ρωτησω,δακρυσε και μου χαϊδεψε το κεφαλι.Ενιωθα χαμενος.Ειχα μπροστα μου ολους οσους αγαπω,εκτιμω και νιωθω περηφανος εξ αιτιας τους,αλλα ενιωθα ότι κατι τους χρωσταω και δεν επρεπε να ειμαι εκει τωρα.Τοτε ξεπεταγετε ενας μαυροφορεμενος και με πλησιαζει!Ειχε βλεμμα υπουλο,πονηρο,φιδισιο…Εφτασε διπλα μου,περασε το χερι του στους ωμους μου,χαμογελασε και με τραβηξε να παω μαζι του.Προχωρησαμε πισω απ’ τους Ελληνες κι αντικρυσα μια τεραστια στρατια,με χρυσες πανοπλιες και οι στρατιωτες πονηρα χαμογελαστοι αλλα με καλυμενα τα προσωπα τους.Μπορουσα να διακρινω μονο έναν αριθμο στον δεξι καρπο του χεριου τους…Εδώ μου λεει ο μαυροφορεμενος,εδώ ανηκεις εσυ.
Στις χρυσες πανοπλιες θα νιωθεις ασφαλης,θα κανεις ότι σου λεω και θα εισαι χαρουμενος…Πριν προλαβει να πει άλλη λεξη,ένα δορι του ξεσκισε τη καρδια.Καταλαβα αμεσως από ποιον ηταν καθως συνεχιζε να με κοιταζει θυμωμενος.Με πλησιασε τοτε ο Σωκρατης και μου εδειξε το προσωπο του μαυροφορεμενου.Αλλαζε συνεχεια μορφη κι ας ηταν νεκρος.Ειχε παρει τη μορφη πολλων γνωστων προδοτων της ανθρωποτητας.Αυτοι μου λεει ο Σωκρατης είναι οι προδοτες της ανθρωποτητας και του πολιτισμου…Αυτοι όμως είναι οι προδοτες της Ελλαδας,ειπε δειχνοντας μου τους στρατιωτες,οι οποιοι αλλαζαν κι αυτοι μορφη στα προσωπα τους και αυτή τη φορα μπορουσα να τα δω.Ειδα στους στρατιωτες-προδοτες τους φιλους μου,τους κολλητους,γνωστους,συγγενεις,αγνωστους και πρωτο πρωτο εμενα…Γυρισα δακρυσμενος προς τον Σωκρατη και τον ρωτησα:ΕΜΕΙΣ;;;Ελα εδώ μου απαντα και με παιρνει μαζι του κοντα στους υπολοιπους Ελληνες.Πρωτος ο Αλεξανδρος μου λεει:Εμεις δωσαμε τα φωτα της Ελλαδας,διαδωσαμε τον Ελληνισμο,Εσεις γιατι τον καταστρεφετε;Επειτα ο Λεωνιδας:
Εμεις το ειπαμε,εσεις γιατι δε το λετε;Τον ρωταω ποιο;Και μου απανταει:Το ΜΟΛΟΝ ΛΑΒΕ,τι φοβαστε;Πεταγετε ο Κωλοκοτρονης και μου λεει:Εμεις φωναζαμε Τσεκουρι και φωτια στους προσκυνημενους…κι εσεις τωρα προσκυνατε.Γιατι;Δε το ξερετε ότι ειστε Ελληνες και οι Ελληνες και στον Θεο ορθιοι μιλαμε…Ο Αριστοτελης τοτε με πλησιαζει και μου λεει:Τα δωσατε όλα,τα ξεπουλησατε και πανω απ’ όλα τα ψυχη και το πνευμα σας.Κρατησατε μονο το σωμα κι εμας μας ξεχασατε.Επιτρεψατε σε ολους να μας κοροϊδευουν και να σας κατηγορουν.Κοιτα εκεινη τη γυναικα,μου λεει.Πως το αντεχετε να την κανετε ετσι;(Αναφεροταν σε μια γυναικα που ηταν δεμενη,ματωμενη και εκλαιγε ασταματητα,αλλα ποτε ποτε σταματαγε και φωναζε:ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΣΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ!!!)
Ηταν η ιδια η Ελλαδα….Καταλαβες τωρα γιατι κάθε βραδυ μαζευεται ολη η ιστορια σας;Για να μας θυμηθειτε μου λεει ο Σωκρατης..Με πλησιαζει ο Λεωνιδας με τον Αχχιλεα:Καταλαβες τωρα γιατι ειμαστε θυμωμενοι;Γιατι ειστε παιδια μας και δεν αντεχουμε να σας βλεπουμε γονατιστους να προσκυνατε.Και γυρισε ο Πλατωνας τοτε και μου ειπε:Καταλαβες τωρα γιατι σας μισουν και σας ζηλευουν;Γιατι υπηρξαμε εμεις και οσο θα μας θυμαστε και θα μας κανετε περηφανους εμας και τη Μανα μας,θα συνεχισουμε να υπαρχουμε μεσα από εσας.Ολοι τους εχουν σκοπο να σας κανουν να ξεχασετε και το εχουν καταφερει σε μεγαλο βαθμο.Ενωθειτε αδελφια,ενωθειτε μεταξυ σας και σωστε τη Μανα μας…

ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου