IMATHIAPOST LIVE ON AIR
Broadcasting live with Ustream

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ...

Κατά τη διάρκεια της πτήσης με ένα μικρό δικινητήριο αεροπλάνο, παρουσιάζεται ένα ανεπανόρθωτο σφάλμα και αφού ο πιλότος ενημερώνει τους 5 επιβάτες, φοράει το αλεξίπτωτο του, τους συμβουλεύει να κάνουν το ίδιο και τσουπ! Κάνει το μεγάλο άλμα.
Οι επιβάτες 5, τα αλεξίπτωτα 4..
Ορμάει ο πρώτος επιβάτης, αρπάζει το πρώτο αλεξίπτωτο και λέει στους υπόλοιπους: "Είμαι ο Ζαμπίδης, είμαι απαραίτητος στην χώρα μου, πρεσβεύω τον πρωταθλητισμό και πρέπει να σωθώ! και πέφτειι στο κενό...
Ορμάει ο δεύτερος επιβάτης, αρπάζει το δεύτερο αλεξίπτωτο και λέει στους υπόλοιπους: "Είμαι η
Άντα Παπανδρέου. Είμαι η σύζυγος του  πρωθυπουργού της Ελλάδος , μια απο τις ισχυρότερες γυναίκες του πλανήτη, έχω λαμπρό μέλλον . Πρέπει να σωθώ!" και πέφτει στο κενό...
Ορμάει ο τρίτος επιβάτης, αρπάζει το τρίτο αλεξίπτωτο και λέει στους υπόλοιπους: "Είμαι ο Γιώργος Α. Παπανδρέου. Είμαι ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, από εμένα εξαρτάται το μέλλον όλης της  Ελλάδας. Επιπλέον, είμαι ο εξυπνότερος άνθρωπος στην Ελλάδα , πρέπει να σωθώ!" και πέφτει στο κενό...
Είχαν μείνει ο Πάπας και ενα παιδάκι. Λέει πρώτος ο Πάπας: "Παιδί μου, ένα αλεξίπτωτο έμεινε, παρ'το εσύ που έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου. Εγώ είμαι γέρος πια."  Και τότε λέει το παιδί:  "Α, δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί ο εξυπνότερος άνθρωπος της Ελλάδας, πήδηξε από το αεροπλάνο με τη σχολική μου τσάντα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου