IMATHIAPOST LIVE ON AIR
Broadcasting live with Ustream

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας νοίκιασαν ένα διαμέρισμα στον 12ο όροφο μια πολυκατοικίας. Πήγαν, λοιπόν, φορτωμένοι με τις αποσκευές τους να εγκατασταθούν στο σπίτι. Δυστυχώς το ασανσέρ ήταν εκτός λειτουργίας και αναγκάστηκαν να ανεβούν από τις σκάλες.
Σε μια στιγμή καθώς ανέβαιναν τις σκάλες λέει ο Κωστίκας:
- Γιωρίκα,ξεεε...
- Σταμάτα να φτάσουμε γρήγορα επάνω και μετά μου λες, λέει ο Γιωρίκας.
Όταν έφτασαν στον 11ο όροφο...- Τι ήθελες να μου πεις ρε Κωστίκά;
- Ξέχασα τα κλειδιά, λέει ο Κωστίκας.
- Αμάν βρε Κωστίκα, τώρα μου το λες;
- Προσπάθησα αλλά δεν με άφησες...
- Καλά δεν πειράζει άντε πάμε τα τα πάρουμε από το αμάξι.
Κατεβαίνοντας...
- Γιωρίκα πλλ...
- Σταμάτα Κωστίκα να φτάσουμε γρήγορα και μου λες κάτω ότι θέλεις να μου πεις.
Μόλις φτάνουν κάτω...
- Τι ήθελες να μου πεις ρε Κωστίκα;
- Πλάκα σου έκανα....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου